دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت را می توان دستگاهی کاربردی به منظور بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد و اندازه های مختلف مثل پالت بشکه های ۲۰۰ لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل ، پالت کتاب و… به شمار آورد. ماشین سازی پاشا صنعت البرز در حال حاضر تولید کننده دستگاه استرچ پالت مختلف است. جهت معرفی و بررسی قیمت انواع دستگاه استرچ پالت بند با ما همراه باشید.

[kkstarratings]
دستگاه استرچ پالت بند
دستگاه استرچ پالت پاشا صنعت البرز

استرچ پالت چیست؟

دستگاه استرچ پالت؛ دستگاهی است که با پیچیدن سلفون به دور محصولات مورد نظر که دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند، باعث حفظ تعادل محصولات و جلوگیری از بهم ریختگی آن ها می شود.

بسته بندی در کارخانجات همواره با دشواری هایی همراه است و در این بین هر کارخانه ای نیاز دارد که دستگاهی برای بسته بندی چند محصول کوچک در کنار هم در اختیار داشته باشد. با بسته بندی محصولات کوچک می توان راحت تر حمل و نقل آن ها را انجام داد و از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری نمود.
دستگاه استرچ پالت؛ همان دستگاهی است که به کارخانه ها این امکان را می دهد تا به واسطه رول پلاستیکی شفاف یا همان فیلم استرچ، محصولات خود را به صورت حرفه ای و دقیق بسته بندی نمایند.

به منظور بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد و اندازه های مختلف مثل پالت بشکه های ۲۰۰ لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل ، پالت کتاب و… از دستگاه استرچ پالت استفاده می شود.

استفاده از دستگاه استرچ پالت در فرودگاه ها جهت بسته بندی لوازم

دستگاه استرچ پالت به منظور بسته بندی محصولات، نایلون، نایلکس، سلفون، فوم و پلاستیک را به دور آن ها پیچانده و به نوعی دارای عملکرد مشابه دستگاه شیرینگ پک می باشد. اما تفاوت میان این دو محصول در این است که دستگاه استرچ پالت بسته بندی محصولات را بر روی پالت های مخصوصی انجام می دهد.

دستگاه استرچ پالت بند با توجه به هزینه مناسب خرید و نیز مقرون به صرفه بودن مواد مصرفی و استهلاکی، به یکی از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی تبدیل شده است.

طرز کار دستگاه استرچ پالت

برای کار با دستگاه استرچ پالت بند ابتدا اپراتور اقدام به گره زدن فیلم استرچ به یکی از پایه های پالت و فشردن استارت استرچ پالت در شرایط اتوماتیک خواهد نمود.  پس از آن دستگاه استرچ پالت با توجه به پارامترهای دریافتی نظیر پیچش فیلم استرچ در قسمت پایین، و یا قسمت بالا و تعداد رفت و برگشت عمودی فیلم استرچ روی پالت و با تنظیمات دو دستگاه اینورتر و میكروسوئیچ  اورلب و كنترل سیستم مكانیكی كشش فیلم،  عملیات استرچ پیچی شروع و تا پایان عملیات استرچ پالت مشغول خواهد بود.

بعد از آن که کار به اتمام رسیده و پالت به طور کامل ایستاد فیلم توسط اپراتور پاره شده و به وسیله لیفت تراک، پالت انتقال داده می شود و دستگاه برای عملیات بعدی آماده خواهد بود.

ویدیوی نحوه‌ی کار دستگاه استرچ پالت

فیلم استرچ

نایلون استرچ

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی محصولات از رول های شفافی به نام نایلون استرچ یا فیلم استرچ استفاده می کند. در ساخت این رول ها از جنس هایی چون پلی وینیل کلراید  (PVC) یا پلی وینیلیدین کلرید (PVDC) بهره گرفته می شود. هر چه این فیلم ها از شفافیت و میزان استقامت کششی بیشتری برخوردار باشند به طبع کیفیت نهایی کار نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

از دیگر مشخصه های نایلون استرچ ضخامت ، طول و عرض رول ها می باشد که بسته به نوع مصرف و قابلیت دستگاه استرچ پالت انتخاب آن ها انجام می پذیرد.

برخی از قابلیت های استرچ پالت بند

  • قادر به تنظیم میزان کشش سلفون است؛
  • می توان در این دستگاه سرعت صفحه گردان و نگهدارنده سلفون را توسط اینورتر تنظیم نمود؛
  • تعداد دور صفحه گردان برای مکث پایین و بالای نگهدارنده سلفون در این دستگاه قابل تنظیم می باشد؛
  • به منظور تنظیم ارتفاع از یک سنسور برخوردار است؛
  • به منظور تحمل بارهای سنگین در زیر صفحه گردان دارای غلطک های پی وی سی می باشد؛
  • برای جابجایی هر چه راحت تر دستگاه در بخش زیرین دکل از لولا استفاده شده است؛
  • می توان دستگاه را به صورت دستی و اتومات کنترل نمود؛
نحوه کار دستگاه استرچ پالت بند
مشخصات فنی دستگاه استرچ پالت

سایر مشخصات فنی دستگاه استرچ پالت

  • این دستگاه دارای طول cm 250  ؛ عرض cm 150 ؛ ارتفاع    cm 260است؛
  • حداکثر ابعاد پالت در این دستگاه با طول: cm120 ؛عرض:  cm120 ؛ ارتفاع cm200 خواهد بود؛
  • وزن حداکثری پالت 2000 کیلوگرم است؛
  • این دستگاه از توان مصرفی kw 5/1 برخوردار می باشد؛
  • در این دستگاه ولتاژ ورودی 220 ولت است؛
  • سرعت این دستگاه 70 چالت در ساعت می باشد؛
  • دستگاه استرچ پالت از وزنی 430 کیلوگرمی برخوردار است؛
  • قطعات برقی مورد استفاده در این دستگاه از مارک LS کره می باشند.

انواع دستگاه استرچ پالت

ساخت دستگاه استرچ پالت بند در مدل های مختلفی قابل طراحی و تولید می باشد که هر کدام از این دستگاه ها، طیف خاصی از نیازها را پوشش می دهد. در ادامه انواع استرچ پالت را بررسی میکنیم.

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان؛ دارای صفحه گردان چرخانی است که از طریق چرخش آن، سلفون به درون آن پیچیده می شود. از این دستگاه می توان به منظور سلفون پیچی محصولات با وزن پایین 2 تن تا ارتفاع دو متر استفاده نمود. سرعت بسته بندی این دستگاه  25 عدد پالت در ساعت می باشد و فضای کمی را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

دستگاه استرچ پالت مرغکدار

دستگاه استرچ پالت مرغکدار

برای بسته بندی و سلفون پیچی محصولات با وزن و ارتفاع زیاد و نامتعادل دستگاه استرچ پالت مرغکدار را می توان انتخابی مناسب به شمار آورد. استرچ پالت مرغکدار از نظر عملکرد شبیه به دستگاه استرچ پالت صفحه گردان می باشد که اضافه شدن مرغک نگهدارنده در آن مانع از برهم خوردن تعادل محصولات در زمان استرچ شده است. این دستگاه همچنین دارای قابلیت هایی چون کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع استرچ برای کالاهای مختلف، تنظیم ارتفاع مرغک، تنظیم تعداد لایه های استرچ بر روی محصول، مکث نایلون استرچ در قسمت بالا و پایین محصول می باشد. به واسطه این قابلیت ها اپراتور این امکان را داشته تا یک بسته بندی ایده آل و بدون نقص داشته باشد. علاوه بر آن امکان طراحی مرغک به صورت قالبی باعث شده که عملکرد آن در رابطه با محصولات خاصی چون درب های ضد سرقت بسیار مطلوب باشد.

دستگاه استرچ پالت رولی

دستگاه استرچ پالت رولی

برای استرچ پیچ کردن محصولات استوانه ای با طول زیاد دستگاه استرچ پالت رولی انتخاب مناسبی به شمار خواهد رفت. از موارد استفاده از استرچ پالت رولی می توان به استرچ پیچی رول های کاغذی ، توپ های پارچه و سایر موارد این چنینی با قطر نهایت تا 100 سانتی متر اشاره نمود.

دستگاه استرچ پالت دروازه ای

دستگاه استرچ پالت دروازه ای

با توجه به آن که امکان جابجایی قطعات و محصولات سنگین و بزرگی چون قطعات بزرگ خودرو، یخچال و کولر با استرچ پالت های معمولی وجود ندارد، در این زمینه نیاز به استفاده از دستگاه استرچ پالت دروازه ای دکل گردان خواهد بود. برای کار با این دستگاه اپراتور پالت ها را به کمک لیفتراک درون چهارچوب دستگاه قرار داده و استرچ کشی محصول به شکل 360 درجه انجام خواهد شد.به کمک استرچ پالت دروازه ای می توان محصولات با طول بالای 2.5 متر را بسته بندی نمود. به طور تقریبی ظرفیت کاری این دستگاه تا 20 پالت در دقیقه می باشد.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

در رابطه با جابجایی وسایل و چمدان های مسافران از راه های زمینی، هوایی و یا دریایی نیاز است که به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی، ابتدا لوازم را استرچ پیچی نمود. استرچ پالت فرودگاهی به واسطه زائده ای که بر روی بستر داشته مانع از پرت شدن کالا در زمان استرچ کشی خواهد شد. راه اندازی این دستگاه به برق شهری 200 ولتی نیازمند می باشد و طراحی و سفارش آن در ابعاد کاری گوناگون امکان پذیر است.

استرچ پالت حرارتی

دستگاه استرچ پالت حرارتی

از دیگر انواع دستگاه های استرچ پالت می توان به استرچ پالت حرارتی اشاره نمود که قابل استفاده برای پالت های بزرگ نظیر یخچال می باشد. قابلیت پیش کشش این دستگاه باعث شده که نایلون استرچ کمتری مورد استفاده قرار گیرد. استرچ پالت حرارتی به منظور کار کردن از گاز شهری تغذیه می کند.

بررسی قیمت انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت در زمینه های گوناگونی به کار گرفته شده و در بسیاری از کسب و کارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در زمینه تولید این دستگاه شرکت پاشا صنعت البرز را می توان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان به شمار آورد که تولید کننده انواع دستگاه استرچ پالت مرغکدار، فرودگاهی، صفحه گردان، دروازه ای، استرچ رولی و … می باشد و در ساخت تمامی دستگاه های استرچ خود از بهترین مواد و یراق ها بهره گرفته و نازل ترین قیمت را نیز برای محصول خود ارائه نموده است. از دیگر مزایای دستگاه های استرچ تولید شده توسط ماشین سازی پاشا صنعت را می توان گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله دانست.

جهت دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت لحظه ای با شماره 02634808813 و 09121262502 تماس حاصل نمایید.

قیمت استرچ پالت پاشا صنعت البرز

خرید دستگاه استرچ پالت دست دوم

در صورتی که قصد خرید دستگاه استرچ پالت دست دوم را دارید، توصیه می شود حتما مواردی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم را مد نظر داشته باشید تا دستگاه مناسبی را تهیه نمایید.

اولین موردی که باید مدنظر داشته باشید، میزان مصرف فیلم استرچ است. به این دلیل که اگر دستگاه از تکنولوژی قدیم استفاده کند سبب مصرف مقادیر زیادی فیلم استرچ میشود که در دراز مدت به شدت هزینه های یک دستگاه را بالا میبرد. موردی که بعدی که باید مد نظر داشته باشید، ارتفاع دستگاه استرچ پالت دست دوم است. همه دستگاه های استرچ پالت محدودیت ارتفاع دارند و ابعاد مشخصی را میتوانند بسته بندی کنند پس همواره به ارتفاع استرچ پالت دست دوم توجه داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید مقاله نکات مهم قبل از خرید دستگاه استرچ پالت را مطالعه نمایید.

پرسش های متداول

آیا استرچ پالت پاشا صنعت دارای کیفیت و عملکرد بالایی است؟

یکی از با کیفیت ترین و در عین حالت رقابتی ترین محصولات ماشین سازی پاشا صنعت البرز، دستگاه استرچ پالت است. به نوعی که استرچ پالت ما کاملا در نزد عموم شناخته شده می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

آیا دستگاه استرچ پالت پاشا صنعت، ضمانت و خدمات پس از فروش دارد؟

 دستگاه استرچ پالت پاشا صنعت البرز از گارانتی یکساله بی قید و شرط و نیز خدمات پس از فروش 10 ساله برخوردار می باشد و این موضوع به خوبی گواهی بر کیفیت بالای این محصول خواهد بود.

تفاوت دستگاه استرچ پالت و شیرینگ پک در چیست؟

فرق مهم و اصلی دستگاه استرچ پالت با شیرینگ پک این است که استرچ پالت، فرآیند استرچ پیچ کردن لوازم را بر روی پالت انجام می دهد. همچنین در استرچ پالت جهت استرچ کردن، نیازی به تونل حرارتی نیست. و جهت بسته بندی و استرچ کردن محصولاتی که شکل بسته بندی خاصی ندارند میتوان از استرچ پالت استفاده نمود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک را مطالعه نمایید.

نیاز به دستگاه استرچ پالت دارید؟ یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید

جهت استعلام قیمت استرچ پالت بند و مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09121262502 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط با دستگاه استرچ پالت

نکات آموزشی و کاربردی برای یک انتخاب درست

28 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • خریدار استرچ پالت
    2 مارس 2021 12:04 ب.ظ

    سلام. استرچ پالت صفحه گردان شما تولید میکنید الان؟ من قبل استرچ پالت دروازه ای گرفته بودم و راضی هستم. الان میخوام یک مدل دیگه از استرچ هم برای کارگاه تهیه کنم. ممنونم قیمت و اینکه چند روز طول میکشه که آماده بشه

    پاسخ
  • استرچ پالت فرودگاهی رو چند روزه میتونید به ما تحویل بدید؟ و اینکه قیمت استرچ پالت چنده الان؟ توی عید هم پاسخگو هستید؟

    پاسخ
    • سلام. لطفا جهت مشاوره رایگان دستگاه استرچ پالت، با شماره های موجود در انتهای سایت تماس حاصل نمایید. در ساعات اداری، شماره کارگاه پاسخگو خواهیم. و در غیر ساعات اداری، شماره های همراه.
      تلفن کارگاه: 02634808813
      موبایل: 09361554113
      موبایل: 09125689025

      پاسخ
  • حسن میرزائی
    13 مارس 2021 5:52 ب.ظ

    سلم. قیمت استرچ پالت چنده؟ من با کدوم شماره میتونم تماس بگیرم؟ کارگاه جواب میدید؟ میخوام بیام کارگاه اگه بشه یه دستگاه استرچ پالت رو از نزدیک ببینم برای کارگاه خودم میخوام استرچ سفارش بدم، فکر کنم استرچ صفحه گردان مناسب کار ما باشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • سلام. لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز دستگاه استرچ پالت، با شماره های زیر تماس حاصل کنید. با هماهنگی میتونید کارگاه تشریف بیارید.
      تلفن کارگاه: 02634808813
      موبایل: 09361554113
      موبایل: 09125689025

      پاسخ
  • سلام. استرچ پالت دروازه ای چند روزه تحویل میدید؟دست دوم هم دارید؟

    پاسخ
    • سلام. لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز دستگاه استرچ پالت، با شماره های زیر تماس حاصل کنید. با هماهنگی میتونید کارگاه تشریف بیارید.
      تلفن کارگاه: 02634808813
      موبایل: 09361554113
      موبایل: 09125689025

      پاسخ
  • سلام. استرچ پالت فرودگاهی چند روزه ساخته میشه؟ قیمت استرچ چنده؟

    پاسخ
    • سلام. لطفا جهت دریافت قیمت روز و همچنین مشاوره رایگان انتخاب دستگاه استرچ پالت، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. کارشناسان پاشا صنعت البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

      پاسخ
  • استرچ پالت چند روزه ساخته میشه؟ ممکنه ابعاد دستگاه استرچ رو بفرمایید؟ همچنین وزن استرچ چقدره؟

    پاسخ
    • سلام. لطفا جهت دریافت قیمت روز و همچنین مشاوره رایگان انتخاب دستگاه استرچ پالت، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. کارشناسان پاشا صنعت البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

      پاسخ
  • قیمت دستگاه استرچ پالت دست دوم رو میخواستم بدونم؟ شما دستگاه تولید استرچ پالت هم میفروشید؟

    پاسخ
  • سلام قیمت پالت پیچ گردان رو میخواستم بدونم

    پاسخ
  • سلام. میتونم دستگاه استرچ پالت را با شرینگ پک باهم سفارش بدم؟

    پاسخ
  • خریدار استرچ پالت
    28 ژوئن 2021 11:20 ق.ظ

    قیمت استرچ رولی رو میفرمایید چنده؟ ما اگر بخواهیم دو تا دستگاه استرچ پیچ سفارش بدیم، چقدر زمان میبره که تحویل بدید. ممنون میشم بامن تماس بگیرید.
    بهروز کمالی

    پاسخ
  • سلام
    ببخشید دستگاه استرچ پالت بسته بندی شما 5 سال گارانتی داره؟ یا 5 سال خدمات پس از فروش؟ کجا میتونیم بیاییم نمونه دستگاه بسته بندی پالت رو ببینیم؟ ممنون میشم جواب بدید یا باهام تماس بگیرید. شماره من : 09

    پاسخ
    • تمامی دستگاه های ما 1 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش دارن. برای مشاهده دستگاه هم میتونید از داخل سایت اقدام کنید و هم تماس بگیرید و حضوری تشریف بیارید. موقع تماس بفرمایید برای دستگاه بسته بندی پالت .

      پاسخ
  • سلام. قیمت دستگاه رو میفرمایید؟ چند روزه آماده میشه؟

    پاسخ
    • سلام حسین عزیز. برای اطلاع از قیمت دستگاه استرچ پالت بند با ما تماس بگیر. بچه ها راهنماییت میکنن که هم بیای حضوری دستگاه رو ببینی و هم جزئیات رو در اختیارت میزارن

      پاسخ
  • قیمت دستگاه بسته بندی پالت رو میخواستم بدونم؟استرچ پالت بند رو چند ماهه تحویل میدید؟ چقدر گارانتی داره؟

    پاسخ
  • جناب دستگاه استرچ پالت بند رو چند میفروشید؟ چقدر طول میکشه آماده بشه؟

    پاسخ
  • سلام. قیمت دستگاه رو میخواستم. لطفا برام ایمیل کنید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید